Nejen Vinobraní
Přestože vinobraní je ještě daleko, Tóny ze scény ve svém úvodu na Vinobraní zavedou.
Tuto sobotu budeme vysílat melodie z operet. Začneme předehrou k třetí operetě Oskara Nedbala nazvané Vinobraní v nastudování Pražského rozhlasového orchestru s dirigentem Vlastislavem Antonínem Viplerem. Pak již na scénu nastoupí pěvci. Václav Vostarek a Ladislav Mlejnek se zpěvem „Ženy, ženy“ z Lehárovy „Veselé vdovy“. Dana Burešová a Vladimír Okénko nás zavedou do operety „Ples v opeře“ od Richarda Heubergera duetem „Pojď se mnou do chambre separéé“ a „Dobrou noc milá dívko má“ popřeje Petr Frýbert Anně Janotové melodií z operety „Bratránek z Batávie“, kterou napsal Eduard Künnecke. Předehra k operetě „Trebizondská princezna“ otevře dílo Jacquese Offenbacha. Z něj pak Ladislav Mlejnek zazpívá „Píseň Vertiga“ z operety „Děvče z Elisonda“ a Hedvika Tvrdá a Anna Janotová zanotují „Barcarollu“ z „Hofmanových povídek“. Franz Lehár se díky již zmíněným pěvcům na scénu vrátí svými operetami „Veselá vdova“ a to „Modrým pavilonem“ a písní „U Maxima jsem znám“. Pak duetem „Moje láska, tvoje láska“ otevřeme „Zemi úsměvů“. „Píseň a tarantella Any a Elízy“ je z operety „Paganini“ a o tom že „Píseň zpívá“ se dozvíme ve „Veselé vdově“. Následující „Cikánská píseň“ pochází z „Cikánského barona“ Johanna Strausse, z „Čardášové princezny“ Emericha Kálmána zazní dva duety: „Já častokrát vzpomínkou sladkou se soužím“ a „Hříšníci jsme praví“. Pak opět zazní předehra, tentokrát k operetě „Bandité“ Jacquese Offenbacha. Poslední dva výstupy budou: Suppého „Mia bella Fiorenina“ a Kálmánovo „Heja...“. O doprovod se sólistům postará Orchestr hudebního divadla Praha-Karlín v čele s Milošem Formáčkem, předehry zahraje Operetní studiový orchestr, který řídí Miroslav Homolka.