Závěrečný koncert B.M.Willi uvádí...
Soubor Societas Incognitorum uvede crossoverový program, který originálním způsobem spojí dva zdánlivě vzdálené hudební světy - madrigaly 16. století a populární skladby 20. století.
Rubriky: Klasika
Datum: 3. prosince 2015 od 19:30 do 21:30
Místo: Brno
Organizátor: C.E.M.A.
Hudební agentura C.E.M.A. si Vás dovoluje pozvat na slavnostní závěrečný koncert 12. ročníku cyklu staré hudby Barbara Maria Willi uvádí… ve čtvrtek 3. prosince 2015 od 19:30 hod, Konvent Milosrdných bratří v Brně, Vídeňská 7, Brno.
"Singing in the snow – Thomas Morley meets Sting"
Anglická hudební scéna zažila ve své historii dva neoddiskutovatelné vrcholy. Tím prvním je období renesance (16.století), kdy Anglie přejala italský madrigal a tento světský žánr dovedla k dokonalosti. Množství národních skladatelů, kteří takto komponovali, byli schopni madrigal natolik zpopularizovat i lidovým vrstvám, že se stal zcela masovou záležitostí. Něco takového se v Anglii událo po druhé až v 60 letech 20.století. V té době se na Britských ostrovech zformovalo hudební hnutí nazvané ROCK a posléze ART-ROCK, které udávalo světový směr populární hudby té doby. Genesis, Jethro Tull, YES, Pink Floyd ad. posloužili jako inspirační zdroj pro další anglické hvězdy zářící dodnes. Existuje mezi touto hudební tradicí vzdálenou od sebe cca 400 let nějaká pojící cesta?
účinkuje:
Societas Incognitorum: Eduard Tomaštík - cimbál, zpěv, umělecký vedoucí,
Yvetta Fendrichová, Kateřina Šujanová , Ondřej Múčka, Martin Šujan (zpěv)
Program:
:1. Thomas Weelkes (1576 - 1623) – Hark, all ye lovely saints
2. John Wilbye (1574 - 1638) – Adieu sweet Amaryllis
S . . . . (1983) – Exxxx bxxxxx yxx txxx (arr. E.Tomaštík)
3. Thomas Weelkes (1576 - 1623) – The Gods have heard
O . . . O . . . . . . . (2001) – Dxxxxxx (arr. M.Šujan)
4. John Bennet ( cca 1576 – po r.1614) – All creatures now
G . . . . . . (1991) – I cxx´x dxxxx (arr. O.Múčka )
5. Thomas Vautor ( 1590– 1620) - Mother, I will have a husband
6. Thomas Weelkes (1576 - 1623) – Strike it up, tabor
7. Thomas Vautor ( 1590– 1620) - Ah sweet, whose beauty
8. Thomas Morley (1557 – 1602) – Sing we and chant it
9. Thomas Morley (1557 – 1602) – I love, alas I love thee
A- . . (1990) – Cxxxxx ix txx rxxx (arr. M.Šujan)
10. Thomas Morley (1557 – 1602) – April is in my mistress´face
W . . . ! (1985) – Lxxx Chxxxxxxx (arr. E.Tomaštík)